Názov projektu Klient E-mailová adresa Telefónne číslo Vypracoval (meno a priezvisko) Kontaktné údaje na osobu zodpovednú za komunikáciu na sociálnych sieťach
Názov Vašej spoločnosti, webová adresa
Aké aktivity vykonávate na internete?
Meriate návštevnosť Vašej webovej stránky, internetového obchodu?
Aký nástroj na meranie používate?
Máte na Vašom IT riešení nastavené meranie konverzií?
Aký cieľ chcete reklamou dosiahnuť?
Definujte Vašu konkurenciu
Kto je Vaša cieľová skupina?
Popíšte Vášho ideálneho zákazníka, zákaznícku skupinu.
Popíšte demografické údaje Vaše cieľovej skupiny.
Ako Vašu značku vníma Vaša cieľová skupina?
Aké sú konkurenčné výhody vašej spoločnosti?
Ako sa odlišujete? Cenou? Kvalitou produktu?
Aké sú Vaše top produkty?
V ktorom období sa vaše produkty predávajú najviac a v ktorom najmenej?
Mali ste v minulosti spustené reklamné kampane v Google AdWords, Facebook, alebo inej reklamnej sieti?
Aký typ reklamnej kampane máte záujem spustiť?
Aké kľúčové slová najlepšie definujú Vaše produkty, Vašu ponuku?
Aký je Váš rozpočet pre tento projekt?