#brainstorming

V návrhu riešenia sme vychádzali z minuloročného úsporného opatrenia v rámci ktorého, sa pre tím nakúpili dresy cyklamenovej farby. Tento prvok má silnú vizuálnu výpovednú hodnotu pre tím ako taký. Zdôrazňuje ženskosť a súčasne je to farba, ktorá je ľahko zapamätateľná a identifikovateľná.

 

#logo

Logo prešlo niekoľkými drobnými zmenami. Dôraz sa kládol hlavne na detaily, vizuálnu jednotnosť a čitateľnosť. Celá vizuálna komunikácia sa nesie v duchu monochrómu a cyklamenovej farby. Logo samozrejme nie je výnimkou.

#web

To, že bez poctivého webu nie sú „koláče“sme sa už presvedčili. Čo sa však stane, ak potrebujete z webu vyťažiť viac ako len „koláče“? Vtedy prichádza na scénu, ako päsť na očko :), farebná kombinácia, ktorá nie je bežná v našich končinách, doplnená o vertikálnu typošku. Všetko pekne v jednom mixéri s názvom minimalizmus.

#social media

Aká sieť, také ryby. Aký post, taký fanúšik. Radi pozývame, informujeme a zdieľame radosť zo športu. Hlavne hravo, efektívne a v duchu našej „vižual ajdentity“.