![](https://bajan.sk/wp-content/uploads/2020/03/race_navigator2.png)
#brainstorming
Celá idea už bola jasne daná. Našou úlohou bolo zhmotniť veľké plány a predpoklady do webu a reklamy.
#logo
Drobné grafické úpravy k myšlienke organizátora. Dôraz sme kládli na detail. Našim cieľom bolo, aby z loga vyžaroval adrenalín a drsnosť, ktorú reprezentuje.
![](https://bajan.sk/wp-content/uploads/2020/03/race_logo.jpg)
#web
Keď už sme mali pripravený základ, prišiel na rad web. Ako ale „natlačiť“ všetky potrebné informácie do hrnca, tak aby z toho nebola kaša? Základné farby v spojitosti s jednoduchou textúrou vytvorili prekvapivo drsný efekt s našou vizuálnou identitou.
![](https://bajan.sk/wp-content/uploads/2020/03/race4_01.jpg)
#social
Dostať do povedomia prvý ročník prekážkového behu je v našich končinách neľahká úloha. Rozhodili sme ale siete (hlavne tie sociálne) a doslova sme roztrúbili do sveta, čo sa chystá. A je nás počuť až za hranice.
![](https://bajan.sk/wp-content/uploads/2020/03/race6_02.jpg)